- Product update
- 26 maart 2013
- Leestijd: 1 minuut
Moneybird in 't Haags, Twents en Limburgs
Afgelopen jaren is persoonlijke ondersteuning van onze klanten essentieel geweest voor de enorme groei van Moneybird. We hebben duizenden vragen beantwoord via e-mail, Twitter en Facebook, die veelal tot positieve reacties hebben geleid.
Het support-team, waarin tot voorheen veelal medewerkers uit de regio Twente actief waren, ondervond desondanks dat zij door een deel van de gebruikers lastig werden verstaan terwijl ondernemers uit Enschede juist aangaven dit als zeer persoonlijk en vertrouwd te ervaren.
Academy video’s in het dialect #
We luisteren graag naar de wensen van onze klanten en werken continu aan verbeteringen van de klantbeleving. Daarom hebben we de afgelopen maanden geëxperimenteerd met support in diverse dialecten, dat tot zeer positieve reacties en aantoonbare resultaten heeft geleid.
Tijdens dit experiment hebben we support uitgevoerd in het Haags, Twents en Limburgs. Een analyse aan de hand van 1413 klantcontacten wees uit dat de gebruikers de ondersteuning in eigen dialect beoordeelden met een 9,31 terwijl de gebruikers die in het Nederlands werden geholpen een beoordeling van 7,38 gaven.
Vanaf vandaag gaan we daarom de populaire Moneybird Academy video’s en support aanbieden in het Haags, Twents en Limburgs (ingesproken door de Moneybirders Frans, Joost en Marieke). Met deze stap zijn we de eerste online dienst die intensieve ondersteuning biedt voor meerdere regio’s in het land.
Limburgs #
Twents #
Haags #
Uiteraard staan we in de toekomst ook open voor vragen en suggesties. Zou je graag bepaalde functionaliteiten in een bepaald dialect uitgelegd willen hebben, laat dan een reactie achter.
Voor vragen omtrent dit onderzoek kun je contact opnemen met: support@moneybird.nl