- Product update
- 2 oktober 2015
- Leestijd: 1 minuut
Updates voor facturen
We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd aan het facturen onderdeel binnen het nieuwe Moneybird. De belangrijkste verbeteringen worden hieronder toegelicht.
Facturen overzicht in online weergave #
Gebruikers van het nieuwe Moneybird zagen graag weer het facturenoverzicht terug in de online weergave. Dit overzicht is daarom nu weer beschikbaar. We hebben daarbij het overzicht opgesplitst waardoor je in een oogopslag kan zien welke facturen nog openstaan.
Pauzeren factuurafhandeling #
In het nieuwe Moneybird kun je ervoor kiezen om jouw facturen en herinneringen automatisch te laten versturen. Door het verzenden te automatiseren, hoef je je hier niet meer druk om te maken. Soms wil je dit proces echter kunnen pauzeren. Bijvoorbeeld wanneer je een betalingsregeling hebt getroffen met een klant. Wanneer je de automatische factuurafhandeling hebt ingesteld, kun je dit nu pauzeren bij de desbetreffende factuur.
Verbeterde periode selector #
Het selecteren van een periode bij een factuurregel is nog makkelijker geworden! We hebben de standaard periode “vandaag” toegevoegd. Daarbij kun je nu makkelijker langere periodes invoeren door gebruik te maken van de invoervelden. Tenslotte hebben we de opmaak verbeterd, waardoor het nu overzichtelijker is om een periode te selecteren.
Eenvoudig producten toevoegen aan factuur #
Wanneer je veel gebruik maakt van producten op facturen en offertes, wil je deze snel kunnen toevoegen. Daarom hebben we de soorten factuurregels opgesplitst in 3 verschillende acties. Het toevoegen van producten en kortingen is hiermee een stuk eenvoudiger geworden.
Deze updates zijn doorgevoerd in het nieuwe Moneybird. Wanneer je ook graag gebruik wilt maken van het nieuwe Moneybird, kun je je account klaarzetten via Pakket & betalingen. Het omzetten kan enige tijd duren, maar we proberen je zo snel mogelijk toegang te geven!