- Product update
- 8 maart 2024
- Leestijd: 1 minuut
Betaalrekening nu beschikbaar voor elk Moneybird abonnement
Sinds 2022 bieden we ondernemers een Moneybird betaalrekening aan. Daarmee heb je een volledig geïntegreerde zakelijke rekening die naadloos aansluit op je administratie. Bovendien kan je met een betaalpas betalingen doen die meteen in je administratie zichtbaar zijn. Vanaf nu zijn de Moneybird Betaalrekeningen beschikbaar binnen elk betaald abonnement.
Met een betaalrekening zorg je ervoor dat je een groot deel van je boekhouding kan automatiseren. Je hoeft geen koppeling meer te maken, je banktransacties komen realtime in je administratie en je bent niet afhankelijk van meerdere partijen. Het is een zakelijke rekening met Nederlandse IBAN, zodat je jouw zakelijke inkomsten en uitgaven gescheiden houdt van je privérekening. Bij een betaalrekening kan je ook een betaalpas krijgen. Fysiek of digitaal. En alle betalingen die je doet, worden direct in je administratie verwerkt.
Bij elk abonnement #
Het is vanaf nu mogelijk om bij elk betaald abonnement van Moneybird een betaalrekening te openen. Wil je ook een betaalrekening? Ga dan in je administratie naar
Instellingen > Bank > Toevoegen > Moneybird rekening.
Als je nog geen gekoppelde rekening hebt in je administratie, kan je binnen het overzicht van je administratie klikken op ‘Open een betaalrekening’ en volg je de stappen. Zodra je de aanvraag hebt afgerond en je betaalrekening is geopend, kan je meteen realtime de synchronisatie van je banktransacties inzien.
Vraag je een betaalpas aan, dan dient deze niet alleen als betaalpas, maar ook als creditcard. Hoewel we op dit moment nog geen iDeal ondersteunen, kan je met de pas overal betalen.
De Moneybird betaalrekeningen zijn beschikbaar voor het €14, €25 en het €35 pakket. Wil je alle verschillen weten tussen de pakketten? Bezoek dan onze prijzenpagina en kom achter alle mogelijkheden van een Moneybird abonnement.