Beveilig je account met twee-staps-verificatie

In je administratie in Moneybird sla je veel gevoelige informatie op. Daarom is het belangrijk om deze gegevens goed te beveiligen. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat je gegevens goed beveiligd zijn, daarnaast geven we je nu ook zelf de mogelijkheid om je account beter te beveiligen via twee-staps-verificatie.

Bij het inloggen op je Moneybird account heb je een e-mailadres en wachtwoord nodig. Als je je wachtwoord per ongeluk deelt met iemand anders, kan die persoon dus je administratie openen. Om dit te voorkomen kun je nu twee-staps-verificatie activeren.

Tweestapsverificatie

Zodra je twee-staps-verificatie geactiveerd hebt, zul je bij het inloggen een extra code moeten invoeren. Deze code kan gegenereerd worden door een app op je telefoon. Iemand die je wachtwoord in handen krijgt kan daardoor pas inloggen als hij ook je telefoon in handen weet te krijgen. Hierdoor wordt het onbevoegd inloggen op je account een stuk moeilijker gemaakt.

Twee-staps-verificatie kun je activeren via je Gebruikersaccount onder 'Twee-staps-verificatie'. Als je gebruik maakt van onze mobiele apps raden we je aan om deze te updaten naar de laatste versies, dan zullen ook deze apps vragen om een extra code bij het inloggen. Als je twee-staps-verificatie activeert kun je geen gebruik meer maken van oudere versies van onze apps.

Heb je feedback of vragen? Stuur ons gerust een bericht vanuit je account, dan helpen we je graag verder!

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.