Vraag het in de chat!

Al meer dan 15 jaar zit ons support-team voor je klaar om je vragen over Moneybird te beantwoorden. Inmiddels werken 15 supporters elke week hard om dit zo snel mogelijk te doen. Dat doen we uitsluitend via de widget of via mail. Een bewuste keuze. Zo hebben wij de tijd om met je mee te kijken en je een uitgebreid antwoord te geven. En je kunt het antwoord altijd terugvinden in je mail.

De afgelopen tijd zijn we aan het testen geweest om een manier te vinden je nog sneller te helpen. We hebben meerdere opties getest en zijn uiteindelijk uitgekomen bij Vink. Onze nieuwe chatbot. En dan eentje die je in de meeste gevallen gelijk een goed antwoord geeft. 

Je vindt onze chatbot in je Moneybird-administratie, op de website en in de kennisbank. 

Chatbot

Typ je een vraag in, dan krijg je eerst standaardantwoorden te zien die vaak je vraag al beantwoorden. 

hoe werkt de chatbot

Kun je het antwoord niet vinden? Dan start je de chat met Vink. En wordt je vraag te inhoudelijk, dan geef je dat gewoon aan en komt je vraag alsnog terecht op onze support-afdeling.

chat met Vink

Ondertussen hebben we op de achtergrond onze kennisbank flink uitgebreid. Zodat je voor elk wissewasje een antwoord kunt vinden. Al deze kennis in de kennisbank dient natuurlijk ook als voer voor onze chatbot. Zo krijg je een gedetailleerd antwoord op je vraag!

De chatbot laat ons ook zien hoe het antwoord tot stand is gekomen en wat er verbeterd kan worden. Op die manier kunnen we steeds meer en meer kennis toevoegen om antwoord op alle vragen te geven. Dit scheelt ons uiteindelijk super veel werk en onze gebruiker heeft sneller een antwoord.

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.