• 16 juni 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Livesessie: veel gestelde vragen

Om de zoveel tijd organiseert Moneybird een livesessie om je zo goed mogelijk op weg te helpen met ons boekhoudpakket. In dit blog verzamelen we een aantal veel gestelde vragen over de livesessies.

Kan ik de livesessie terug kijken? #

Ja. Iedereen die bij de livesessie aanwezig is, krijgt na afloop een mailtje van ons met daarin een link naar de livesessie. De eenmalige livesessies (zoals de sessies over jaaraangifte en organisatiestructuur) zetten we ook op ons YouTube-kanaal (opent in nieuw tabblad).

Wordt mijn vraag sowieso beantwoord? #

We behandelen gemiddeld ongeveer 95% van de binnengekomen vragen. Sommige vragen zijn te specifiek om op in te gaan, hier moeten we echt even met je meekijken in je account. Als dit het geval is laten we je dat natuurlijk wel even weten! Ook kan het zijn dat iemand anders een soortgelijke vraag heeft gesteld of dat je vraag al is behandeld. En héél af en toe zien we een vraag over het hoofd. Mocht je het gevoel hebben dat je vraag nog niet is beantwoord, neem gerust contact met ons op! Dat kan via support@moneybird.com.

Ben ik de enige in deze livesessie? #

Nee, al kunnen we dat in dit blog niet met zekerheid zeggen ;). De vragen die binnenkomen staan op privé. Zo houden we het voor iedereen wat rustiger en voor ons wat overzichtelijker.

Verzoekje! #

Wij krijgen soms tot wel 800 berichten in een uur. Die lezen we allemaal door, de vragen markeren we als vraag zodat die bij de host binnenkomt. Je kunt het ons zo makkelijk mogelijk maken door je vraag zo concreet en compleet mogelijk te stellen in één bericht.

Mijn geluid/beeld doet het niet? #

Je kunt je verbinding testen. Dit kan rechtsboven in beeld via de tandwiel. Lukt het hierna nog niet, dan kun je het beste even een andere browser proberen. Chrome, Firefox, Safari of Edge werkt vaak het beste.

Ik word er steeds uitgegooid, wat kan ik doen? #

Probeer de livesessie eens te volgen in een andere browser. Chrome, Firefox, Safari of Edge werkt vaak het beste. Lukt het nog niet? Stuur dan een mailtje naar support@moneybird.com. Dan kunnen we er even induiken. De aanwezigen krijgen van ons sowieso een mailtje na afloop van de livesessie met daarin een linkje waar de livesessie terug te kijken is.