Moneybird Online Betaalmethoden - Activeren


In de workflow-instellingen kun je bepalen of de betaalmethoden die via Moneybird Online Betaalmethoden beschikbaar zijn, ook daadwerkelijk door je klant gebruikt kunnen worden. Daarvoor ga je via Instellingen > Workflows naar de betreffende workflow. Vervolgens kun je kiezen welke betaalmethode je aan en uit wil zetten. Wanneer je geen betaalmethode aan hebt gevinkt, kan er niet betaald worden via Moneybird Online Betaalmethoden. Voor nieuwe gebruikers van Moneybird Online Betaalmethoden zetten we standaard alle betaalmethoden aan in workflows waar online betalen al mogelijk was met een andere PSP.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren