Redenen waarom Moneybird traag kan zijn


Er kunnen verschillende redenen zijn voor het feit dat Moneybird wat trager reageert dan je gewend bent. Moneybird is een webbased applicatie.

Traagheid die je ondervindt terwijl je een formulier (bijvoorbeeld een factuur of offerte) invult, komt daarom waarschijnlijk vanuit je browser. 

Als je problemen ervaart, kun je in de browser die je gebruikt cookies verwijderen en je cache legen. Mogelijk helpt dat voldoende. Als dat niet zo is, controleer dan of je de meest recente versie van de browser hebt geïnstalleerd en voer indien gewenst de benodigde updates uit. Helpt dat ook niet? Dan kun je eens een andere browser proberen, bijvoorbeeld Firefox, om te kijken of het daarin beter gaat.

Merk je geen verbetering dan kun je contact opnemen via support@moneybird.com. Het is handig als je ons dan laat weten welke browser en versie daarvan je precies gebruikt en welke alternatieve browsers je geprobeerd hebt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren