Producten toevoegen aan je boekhouding
Natuurlijk kun je ook in Moneybird gebruik maken van producten. Via Producten > Toevoegen
kun je de veelgebruikte producten toevoegen.
Alle producten die je hebt toegevoegd in je administratie, kun je kiezen bij het maken van offertes en verkoopfacturen. Je kunt dit op twee manieren doen:
1. Producten toevoegen door gebruik te maken van automatisch aanvullen.
Je typt een deel van de naam van een product en de producten waar dit in voorkomt, verschijnen op je scherm. Hier kun je het gewenste product kiezen.
2. Producten toevoegen door deze te selecteren uit de lijst.
Als je meerdere producten tegelijk toe wilt voegen, kun je de lijst met producten openen door op +Product
te klikken en de producten uit de lijst selecteren. Per product wordt er een factuurregel toegevoegd aan de factuur.
Moneybird Online Verkopen
Wist je dat je je producten ook online kunt verkopen via hun eigen pagina? Hiervoor kun je gebruikmaken van Moneybird Online Verkopen! Hiermee kunnen klanten gemakkelijk een product afrekenen en wordt de factuur automatisch verwerkt in je administratie. Voor meer informatie zie Moneybird Online Verkopen.
De video is opgenomen met de oude navigatie en komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. Nieuwe video’s volgen!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren