Importeren van contacten is niet goed gegaan


Als er iets niet goed is gegaan tijdens het importeren van je contacten, kun je de import tot 2 weken na het importeren verwijderen. Je vindt in deze 2 weken bij het tabblad Contacten een tabel met daarin de imports die je gedaan hebt. Klik op de regel van de import die je ongedaan wilt maken en klik vervolgens rechtsboven op de prullenbak. De geïmporteerde contacten worden daarmee weer verwijderd. 

Wil je de contacten na deze 2 weken verwijderen, dan zul je dit per contact moeten doen. Het kan zijn dat je niet alle contacten kunt verwijderen omdat je ze in de tussentijd hebt gekoppeld aan een document.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren