E-mailadres klant aangepast, maar Moneybird gebruikt het oude adres.


Moneybird gebruikt voor het verzenden van een factuur het e-mailadres dat is opgeslagen bij het contact op het moment dat je de factuur aanmaakt. Pas je daarna het contact aan, dan worden de gegevens bij de factuur niet zomaar aangepast. Dit is bijvoorbeeld niet wenselijk in het geval van een adreswijziging. Het oude adres moet dan wel op de oude facturen blijven staan.

Als je na de aanpassing van het contact de factuur opent en dan op het klantadres klikt, dan vind je bovenin het venster de melding "De adresgegevens op deze factuur zijn van 'datum + tijdstip'. Het contact is op 'datum + tijdstip' aangepast. Wil je de adresgegevens bijwerken? Ja, werk de adresgegevens bij". Als je de kiest voor het bijwerken, dan zal Moneybird bij het opnieuw verzenden het nieuwe e-mailadres gebruiken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren