Betaalbatches 27, 28 en 29 mei 2024 niet goed verwerkt


Moneybird heeft rond de periode van 27, 28 en 20 mei 2024 een storing gehad waardoor betaalbatches niet altijd goed verwerkt zijn. Deze storing is ondertussen opgelost. 

Om de transacties nu alsnog goed te kunnen verwerken kun je de bestaande transactie ontkoppelen door op het grijze koppelteken te klikken. Vervolgens kun je de transactie opnieuw koppelen. Moneybird zal hierbij de juiste inkoopfactuur als suggestie geven. Na het opnieuw koppelen zul je zien dat de transactie nu wel goed verwerkt is en de inkoopfactuur de status betaald heeft gekregen. Excuus voor dit ongemak.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren