Rabobank door storing ontkoppeld in periode van 17 april t/m 28 april 2024



Door een storing bij de communicatie tussen de Rabobank en Moneybird kan het voor zijn gekomen dat de koppeling met de bank stopgezet. Het probleem is inmiddels opgelost, alleen worden de ontbrekende transacties uit de periode waarin de koppeling heeft uitgestaan, niet automatisch geĆ¼pload. 

Als de koppeling weer werkt, dan kun je de ontbrekende transacties handmatig bij je bank downloaden in de vorm van een MT940 of CAMT.053 bestand, deze kun je vervolgens uploaden op het tabblad Bank en verwerken.

Als de koppeling nog niet is ingeschakeld, kun je eerst de koppeling met je Rabobank-rekening opnieuw instellen. Dat doe je door bij Instellingen > Bank op de rekening te klikken en vervolgens op 'Koppelen'. Daarna kun je de stappen doorlopen. Als de koppeling weer werkt, dan kun je de ontbrekende transacties uit de tussenliggende periode handmatig toevoegen. 

Als het om een andere periode gaat wanneer de koppeling is ontkoppeld, komt het vermoedelijk door dat je met meerdere rekeningen werkt en daarvoor nog geen toestemming hebt gegeven bij de Rabobank.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren