Wachtwoord herstellen via mobiele Moneybird app
Het is niet mogelijk om via de mobiele Moneybird app wachtwoord herstel aan te vragen. Dit kan alleen via www.moneybird.com/login via de optie 'Wachtwoord vergeten?'. Zodra je je wachtwoord hersteld hebt, kun je ook weer inloggen op de app.
Als je niet de mogelijkheid hebt om via een computer of tablet in te loggen, kan het met een omweggetje ook via je telefoon door in de mobiele browser de desktopversie op te vragen. Deze versie is dan niet geoptimaliseerd voor het kleinere scherm van je telefoon, je zult dus wat heen en weer moeten scrollen, maar dan staat het tandwiel ook rechts bovenaan de pagina en kun je naar bovenstaande instellingen gaan.
- Als je via Chrome op je telefoon inlogt via https://moneybird.com/login en naar het menu van Chrome (de drie puntjes bovenaan) gaat, kun je de 'desktopsite' opvragen.
- Als je via Safari op je telefoon inlogt via https://moneybird.com/login en vervolgens op de Aa-knop in de adresbalk tikt, krijg je de optie om de 'desktopsite' op te vragen.