429 'Too many requests'


Als je bij het inloggen een error 429 'Too many requests' krijgt, komt dat vaak doordat de inlogpagina een lange tijd open heeft gestaan. Dan kunnen er onbedoeld veel requests naar Moneybird gestuurd worden. Als je alle pagina's van Moneybird sluit, vijf minuten wacht en het dan opnieuw probeert, is het probleem in veel gevallen opgelost. Mocht dat het probleem niet oplossen dan kan dat één van de volgende oorzaken hebben:

  • Je gebruikt een verouderde versie van de browser. In oudere versies van browsers kan het voorkomen dat er onnodig veel requests naar Moneybird gestuurd worden. Je kunt een nieuwere versie van je browser downloaden of een andere browser proberen.
  • Je deelt een internetverbinding met andere personen die ook in Moneybird werken. Je hebt dan allemaal hetzelfde IP-adres, waardoor Moneybird het aantal requests bij elkaar optelt. Dit kan ook het geval zijn als je zelf op meerdere apparaten (bijvoorbeeld je computer en je telefoon) tegelijk in Moneybird werkt en veel tabbladen hebt geopend. Als je dit nagaat en zorgt dat alleen de gebruikers ingelogd zijn die Moneybird op dat moment gebruiken, zou je dat op kunnen lossen. 
  • Je gebruikt een koppeling tussen Moneybird en een ander systeem en die koppeling werkt via hetzelfde IP-adres. Dan worden de requests ook bij elkaar opgeteld.

Mocht je het probleem met de bovenstaande informatie niet op kunnen lossen dan kun je contact met ons opnemen via support@moneybird.com.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren