Aangevraagde betaalpas komt niet aan


Het komt incidenteel voor dat de betaalpas die je hebt aangevraagd niet aankomt. Heel vervelend natuurlijk. De betaalpassen worden verzonden via de normale post via PostNL, dit kunnen we niet volgen. De betaalpas wordt standaard naar het adres van het afzenderadres verzonden wat je hebt ingesteld via Instellingen > Bedrijfsgegevens. Een ander adres opvragen tijdens het aanvragen van de pas is niet mogelijk.

Je kunt in zo'n geval een nieuwe Betaalpas aanvragen via Instellingen > Betaalpassen. Hopelijk ontvang je de betaalpas binnenkort.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren