Moneybird Betaalrekening - Voorwaarden


  • Het is niet toegestaan om een Moneybird Betaalrekening te gebruiken voor de verkoop van producten of diensten zoals die beschreven staan op de Restricted and prohibited goods list van Adyen N.V. Tevens dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van Adyen N.V.
  • Je maakt gebruik van een betaald pakket in Moneybird. Zit je als nieuwe gebruiker in de proefperiode dan kun je alvast aangeven dat je na de proefperiode gebruikt gaat maken van een betaald pakket om je aan te melden. Via Instellingen > Abonnement kun je het pakket instellen.
  • Voor de aanvraag van een Moneybird Betaalrekening en Betaalpas moet je een Nederlands bedrijf zijn. Voor de verificatie van een rekening is namelijk een KvK-nummer nodig. De Nederlandse identiteit is niet vereist. Een buitenlandse UBO/persoon met een Belgische, Duitse, Spaanse, Franse, Amerikaanse of Britse nationaliteit, maar met een Nederlands bedrijf kan wel een Moneybird Betaalrekening aanvragen mits je belastingplichtig bent in Nederland. Hiervoor heb je dan een BSN nummer ontvangen. 
  • Bij een Moneybird Betaalrekening wordt automatisch Moneybird Online Betaalmethoden aangezet. Hierdoor worden online betaalmethoden via Mollie automatisch gestopt. Dit heeft geen gevolgen voor een koppeling met een webshop. Je activeert de online betaalmethoden die je wilt gebruiken in de workflow. 
  • We betalen rente uit over al je Moneybird Betaalrekeningen. Dus ook over alle potjes die je hebt aangemaakt, zowel betaal- als spaarrekeningen. De rente wordt maandelijks bijgeschreven op de betreffende rekening. Bekijk op de website het actuele rentepercentage.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren