Moneybird Betaalpas - Wachtwoord aanpassen


Tijdens het aanvragen van de Moneybird Betaalpas maak je een wachtwoord aan voor online betalingen. Bij online betalingen kan het zijn dat er om dit wachtwoord gevraagd wordt (3D secure). 

Dit wachtwoord wordt niet opgeslagen in je Moneybird account. Het is daarom belangrijk dat je het wachtwoord dat je hebt gekozen, zelf op een veilige plek opslaat voordat je verder gaat. Wanneer je het wachtwoord niet meer weet kun je de huidige pas blokkeren en een nieuwe aanvragen. 

Het is ook mogelijk deze online betalingen via de Moneybird app goed te keuren, deze functie moet je wel apart instellen in de app via Bank > Betaalpassen. Wanneer je deze functie hebt ingeschakeld heb je geen SMS-code en wachtwoord meer nodig, maar keur je de betaling goed in de app. 

Lees meer over push notificaties.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren