Algemeen document wijzigen naar inkoopfactuur


Het aanpassen van het type document kan alleen als het document nog niet volledig ingeboekt is. Je kunt dan achter 'Type' klikken op het wijzigingsicoon om een ander type te selecteren.

Als het document al ingeboekt is, kan het type niet meer aangepast worden. De reden hiervoor is dat voor een inkoopfactuur of bon andere gegevens nodig zijn dan die voor een algemeen document beschikbaar zijn. Je kunt in dat geval het document verwijderen en vervolgens opnieuw toe te voegen in het tabblad Inkomend. Wanneer Moneybird het dan weer als 'Algemeen document' herkent, kun je het type bovenaan de pagina aanpassen in 'Inkoopfactuur' of 'Bon' voordat je het document opslaat.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren