Verrekende inkoopfactuur meenemen in betaalbatch


Als je een creditfactuur wilt verrekenen met een inkoopfactuur en vervolgens het restant van het bedrag wilt meenemen in een betaalbatch, dan kun je de facturen eerst met elkaar verrekenen. Dat kun je doen door bij de creditnota en de andere factuur handmatig een betaling registreren met de optie Registreer betaling > Verrekenen met een andere factuur. Vul daar het bedrag in dat verrekend moet worden.

Als er bij de factuur een bedrag overblijft dat je nog moet betalen, kun je de betaling meenemen in de betaalbatch. Bij het klaarzetten van de betaling neemt Moneybird automatisch alleen het resterende openstaande bedrag van de factuur en niet het totaalbedrag.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren