Betaalbatch wordt niet automatisch naar ING gestuurd


Als je de bankkoppeling met ING gebruikt, is het ook mogelijk om in te stellen dat je de betaalbatches via de koppeling naar de bank wilt sturen. Dit kun je apart instellen van de banktransacties die ING doorgeeft aan Moneybird.

Als de betaalbatch niet automatisch naar ING wordt verzonden, is je koppeling waarschijnlijk nog niet ingesteld voor het verzenden van de betaalbatches. Je kunt dit via je online omgeving bij ING controleren. Als je bij ING naar de koppeling gaat, kun je zien wat er precies gekoppeld is. Als de koppeling nog niet is ingesteld voor 'Betalingen' kun je dat alsnog doen.

Als je de koppeling juist hebt ingesteld, kunnen bestaande betaalbatches niet direct vanuit Moneybird naar ING verzonden worden. De bestaande batches kun je nog zelf downloaden en bij ING uploaden. Bij de nieuwe betaalbatches die je maakt, kan het bestand wel automatisch via de koppeling naar ING verzonden worden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren