Algemeen document toevoegen


Naast facturen en bonnetjes ontvang je als ondernemer ook andere documenten, zoals een contract of verzekeringspolis. In Moneybird kun je deze documenten eenvoudig opslaan, zodat je ze overal bij de hand hebt.

Door deze documenten op te slaan via het tabblad Inkomend in Moneybird, raak je ze niet meer kwijt. Wil je eraan herinnerd worden vlak voordat een document vervalt? Dat kan door een herinneringsdatum in te stellen.

Scherm in Moneybird bij algemeen document toevoegen.

Wanneer je een vervaldatum instelt, krijg je een melding in de feed voordat het document verloopt. Zo kun je altijd voor zorgen dat je documenten up-to-date blijven en je kunt dit aanpassen wanneer dit nodig is.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren