Meerdere inkoopfacturen in één e-mail doorsturen naar administratie


Het is niet mogelijk om meerdere inkoopfacturen in één e-mail naar je administratie door te sturen via het @inkomend e-mailadres. Er wordt namelijk per e-mail één nieuw document aangemaakt in Moneybird, alle bijlagen van de e-mail worden bij dit document opgeslagen.

Als je meerdere facturen of bonnen in één keer wilt toevoegen, kun je dat in je administratie zelf doen. Bij de Uploaden-knop op het tabblad Inkomend kun je meerdere bestanden in één keer uploaden. Per bestand wordt er een nieuw document klaargezet. Je kunt maximaal 15 bestanden in één keer toevoegen. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren