E-mail doorgestuurd naar @inkomend komt niet aan


Het kan altijd voorkomen dat een e-mail die je naar je @inkomend e-mailadres doorstuurt niet aankomt. Als dat voorkomt, willen we graag zoeken naar de oorzaak. Daarvoor kun je contact opnemen via support@moneybird.com. Voor ons is het handig als je alvast de onderstaande vragen beantwoord:

  1. Wat is het onderwerp van de e-mail?
  2. Vanaf welk e-mailadres heb je de e-mail doorgestuurd?
  3. Naar welk e-mailadres heb je de e-mail gestuurd (het precieze @inkomend.moneybird.nl adres)? Zijn er nog andere ontvangers, bijvoorbeeld in CC of BCC?
  4. Op welke datum en hoe laat (ongeveer) heb je de e-mail doorgestuurd?
  5. Wil je een extra test e-mail met pdf-bijlage versturen met het @inkomend.moneybird.nl adres als ontvanger in het 'Aan'-veld en met ons in de CC? Het is handig als je die mail een duidelijk onderwerp geeft. In jouw andere mail aan ons kun je dan aangeven dat je dit gedaan hebt en welk onderwerp je die mail hebt gegeven.

In het geval van een BCC

BCC adressen worden verwijderd zodra een e-mail verstuurd wordt. Dat is ook de essentie van BCC (blind carbon copy). Door de manier waarop wij inkomende mail verwerken moet het adres voorkomen in de mail die we ontvangen. Voor een correcte afhandeling van het bericht in je administratie is het nodig dat het e-mailadres wel zichtbaar is. Om dit te voorkomen kun je het e-mailadres als extra ontvanger toevoegen in het 'Aan' veld of als CC. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren