Voeg je inkomende documenten aan je boekhouding toe
Om het je makkelijker te maken inkomende documenten in je administratie op te nemen, maakt Moneybird voor iedere administratie een uniek e-mailadres aan. Binnengekomen pdf-documenten kun je doorsturen naar dit e-mailadres. De documenten worden dan automatisch opgenomen in je boekhouding in de vorm van een nieuw document.
Je kunt het speciale e-mailadres vinden in het tabblad "Inkomend" in je administratie. Bovenaan die pagina staat een knop met een @-teken, als je daarop klikt wordt er een schermpje uitgeklapt waarop het e-mailadres van jouw administratie staat.
E-mails automatisch door laten sturen door Google
Wil je je e-mails automatisch laten doorsturen door Google? Dan stuurt Google eerst een e-mail ter bevestiging naar het adres waar je het naar wilt door laten sturen. De e-mail met de bevestigingscode die Google naar het @inkomend adres stuurt, wordt in je administratie klaargezet als nieuw document op het tabblad Inkomend. Je kunt de e-mail dus zelf in Moneybird opzoeken. Nadat je de bevestiging hebt verwerkt, kun je het document in Moneybird weer verwijderen, aangezien het natuurlijk geen inkoopfactuur is. Met het prullenbakje boven het invulformulier kun je het document verwijderen uit je administratie.
Waarom staan er willekeurige cijfers/letters in het e-mailadres?
Het @inkomend adres bevat een willekeurig gedeelte om te voorkomen dat er makkelijk spam naar toe gestuurd kan worden. Een e-mailadres als bedrijfsnaam@inkomend.moneybird.nl kan makkelijk geraden worden voor spammers. Als het e-mailadres bedrijfsnaam-3jkl832h83@inkomend.moneybird.nl is, is het een heel stuk lastiger om het e-mailadres te raden. Zo voorkomen we dat er ongewenste berichten worden doorgestuurd naar je administratie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren