Inkoopfacturen verwerken

Nadat je inkoopfacturen en bonnen zijn toegevoegd, kun je ze verwerken in je administratie. Moneybird helpt je hierbij door scan & herken toe te passen. Zo hoef je zelf minder gegevens over te typen, dit bespaart je tijd. In de volgende artikelen lees je meer over de scan & herken:

De scan & herken helpt je bij het verwerken van je inkoopfacturen en bonnen, maar er is altijd nog een menselijke controle nodig om fouten in je boekhouding te voorkomen. Daarom kun je iedere inkoopfactuur ook verwerken. Het verwerken gaat in een aantal stappen:

  1. Selecteer het type
  2. Selecteer het contact
  3. Voeg de details toe
  4. Vul de factuurregels in

Hoe kan ik een extra bijlage toevoegen aan een inkoopfactuur?

Als je het document opent, klikt op 'Bewerken' en vervolgens op de bijlage naar beneden scrollt, zie je het blokje met " Sleep bestanden hiernaartoe om toe te voegen of selecteer bestanden (Maximaal 15 MB totaal)". Hier kun je extra bijlages toevoegen.

We geven je graag ook een aantal tips over specifieke inkoopfacturen:

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren