Klant kan niet online betalen met een creditcard via Mollie


Als je voor het aanbieden van online betalingen de koppeling met Mollie gebruikt en daarbij betalingen via een creditcard hebt ingesteld, kan het voorkomen dat je klant toch niet via creditcard kan betalen. Dit komt over het algemeen doordat er bij Mollie een maximumbedrag is dat via creditcard betaald kan worden. Als het bedrag van de factuur hoger is dan het maximum, dan staat creditcard niet in het keuzelijstje met de beschikbare betaalmethodes.

Het maximumbedrag voor creditcardbetalingen verschilt per Mollie-account. Op de website van Mollie vind je meer informatie: Wat is het minimum- en maximumbedrag per betaalmethode?

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren