Uitbetalingen van Mollie kunnen niet automatisch verwerkt worden


Als Moneybird geen informatie heeft dat je klant via Mollie heeft betaald, dan kan de uitbetaling van Mollie helaas niet automatisch in Moneybird verwerkt worden. Moneybird heeft dan onvoldoende informatie om te kunnen bepalen welke facturen er bij de uitbetaling van Mollie horen. 

Dit is het geval als jouw facturen betaald worden via bijvoorbeeld een webshop en er wordt geen 'transaction identifier' meegegeven, of als je gebruik maakt van SEPA incasso via Mollie.

In dit geval kun je de uitbetalingen van Mollie zelf verwerken. Om de uitbetalingen van Mollie zelf in je boekhouding te verwerken, zijn er twee mogelijkheden: 

Lees ook: Problemen bij het automatisch verwerken van uitbetalingen van Mollie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren