Problemen bij API koppeling of webhooks


Bij het gebruik van de API of webhooks kan er van alles misgaan. Je hebt goede technische kennis nodig om dit te doen. Het kan voorkomen dat jje de documentatie niet goed hebt lezen of verkeerd hebt begrepen. Hou er rekening mee dat wij zelf geen koppelingen ontwikkelen.

Als je problemen ervaart en dit niet via de ontwikkelaar van de koppeling of op een andere manier op kunt lossen, kun je je de documentatie nog eens doornemen. Lukt het ook dan niet, dan kun je je probleem voorleggen via support@moneybird.com. Voor ons is het handig als je alvast de volgende vragen beantwoord en meestuurt: 

  • Welke programmeertaal of tool gebruik je om de API te benaderen?
  • Bij API: Kun je een voorbeeld geven van een API call die je doet, dus de volledige request en response? Hierbij kun je het access token verwijderen. Die hebben we niet nodig om je verder te kunnen helpen en het is niet verstandig je token met anderen te delen.
  • Bij webhook: Kun je een voorbeeld geven van een request die je binnen hebt gekregen, dus de volledige body en alle headers?
  • Krijg je een foutmelding? Wat is de exacte foutmelding? Op welk tijdstip (datum + tijd) kreeg je deze foutmelding precies?
  • Wat heb je tot nu toe al geprobeerd om het probleem op te lossen

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren