Verouderde koppeling: er mist een transactie van Knab


Wanneer je een verouderde directe koppeling via Knab hebt, kunnen er meerderde oorzaken zijn voor het missen van een transactie. Volg eerst dit stappenplan om te kijken of je zelf de oorzaak al kunt vinden. Je kunt in je online omgeving bij Knab controleren of de koppeling daar nog aan staat. Als de koppeling aan de kant van Knab uitstaat, wordt dat niet letterlijk aan Moneybird doorgegeven, maar stopt Knab met het doorgeven van transacties.

Kom je er nog niet uit, dan kun je contact met ons opnemen via support@moneybird.com. We zoeken graag naar een oplossing. Voor ons is het handig als je één of enkele voorbeelden kunt geven van transacties die je mist in Moneybird met de volgende gegevens:

  • De datum
  • Het bedrag 
  • De omschrijving van de transactie
  • De IBAN van de betreffende rekening

Om problemen in de toekomst te voorkomen, koppel je je Knab-rekening via Ponto aan Moneybird. De verouderde directe koppeling met Knab zorgt regelmatig voor vertraagde, missende of dubbele transacties. Om die reden is het niet meer mogelijk om de directe koppeling te maken.

Ponto geeft vier keer per dag de transacties door aan Moneybird en deze koppeling is een stuk stabieler. Je kunt de verouderde koppeling eerst stopzetten en vervolgens de nieuwe koppeling via Ponto maken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren