Ik mis banktransacties in Moneybird
Mis je banktransacties in je administratie? Volg de stappenplan om dit op te lossen.
- Stap 1: Controleer de status van bankkoppeling
- Stap 2: De bankkoppeling heeft de status 'Actief'
- Stap 3: De bankkoppeling heeft de status 'Beschikbaar' of 'Verlopen'
We lichten de stappen hieronder toe:
Stap 1: Controleer de status van bankkoppeling
Controleer eerst via Instellingen > Bank of je bankkoppeling actief is:
- De bankkoppeling heeft de status 'Actief'
- De bankkoppeling heeft de status 'Beschikbaar' of 'Verlopen'
Stap 2: De bankkoppeling heeft de status 'Actief'
Kies welke situatie voor jou van toepassing is:
- Ik heb een nieuwe bankkoppeling gemaakt, maar ik zie helemaal geen banktransacties
- Ik zie alleen recente banktransacties, maar geen banktransacties uit het verleden
- Ik mis een paar transacties op een specifieke datum
- Ik mis de recente banktransacties in mijn administratie die ik wel in mijn bankomgeving zie
Stap 3: De bankkoppeling heeft de status 'Beschikbaar' of 'Verlopen'
Je bankkoppeling is niet actief. Kies welke situatie voor jou van toepassing is: