Koppeling met Ponto verlopen


Door regelgeving mag Ponto de koppeling met je bankrekening maximaal 180 dagen in stand houden. Na 180 dagen verloopt de koppeling en kan Ponto je banktransacties niet meer aan Moneybird doorgeven. Je kunt de koppeling tussen je bank en Ponto koppeling dan opnieuw maken. Hiervoor kun je via één van de volgende drie plekken in Moneybird opnieuw autoriseren waarbij je meteen wordt doorgeleid naar je Ponto account:

  • Via Bank > Ponto bankrekening > Status
  • Via Instellingen > Bank > Ponto bankrekening selecteren
  • Via Instellingen > Koppelingen > Ponto connect

Wanneer je klaar bent met de autorisatie kom je automatisch terug in Moneybird en is de koppeling ook meteen actief.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren