Koppeling met Knab is actief, maar er komen geen transacties binnen


Het komt helaas wel eens voor dat de koppeling met Knab actief lijkt, maar dat er al langere tijd geen transacties binnen zijn gekomen in Moneybird. Ondanks dat de koppeling aan beide kanten wel aan lijkt te staan, gaat er aan de kant van Knab in zo'n geval toch iets niet goed gaat waardoor zij geen transacties doorgeven. Wij kunnen dit helaas niet verder uitzoeken, we hebben geen inzicht in wat er bij Knab gebeurt.

Als dit bij jou aan de hand is, is waarschijnlijk is de snelste oplossing om de koppeling aan de kant van Knab eerst uit te zetten en daarna opnieuw te maken. Dan krijgt Knab een nieuw seintje dat ze de transacties van jouw rekening naar Moneybird moeten sturen. Je kunt dan de volgende dag controleren of er wel transacties in Moneybird zijn binnengekomen als die er zijn geweest. 

Knab geeft via de koppeling alleen transacties van gisteren door, ze geven nooit oudere transacties door. Als je oudere transacties mist, kunnen deze dus helaas niet meer via de koppeling toegevoegd worden. Je kunt deze nog wel zelf toevoegen door bij Knab een MT940-bestand met de transacties te downloaden en dit bestand in Moneybird te uploaden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren