Er mist een transactie van ING


Als je een transactie van ING mist, kunnen er meerdere oorzaken zijn. Volg eerst dit stappenplan om te kijken of je zelf de oorzaak al kunt vinden.

Kom je er nog niet uit, dan kun je contact met ons opnemen via support@moneybird.com. We zoeken graag naar een oplossing. Voor ons is het handig als je één of enkele voorbeelden kunt geven van transacties die je mist in Moneybird met de volgende gegevens:

  • De datum
  • Het bedrag 
  • De omschrijving van de transactie
  • De IBAN van de betreffende rekening

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren