Verouderde koppeling: er mist een transactie van ING


Als je een verouderde directe koppeling met ING hebt en je mist een transactie, kunnen er meerdere oorzaken zijn. Volg eerst dit stappenplan om te kijken of je zelf de oorzaak al kunt vinden.

Kom je er nog niet uit, dan kun je contact met ons opnemen via support@moneybird.com. We zoeken graag naar een oplossing. Voor ons is het handig als je één of enkele voorbeelden kunt geven van transacties die je mist in Moneybird met de volgende gegevens:

  • De datum
  • Het bedrag 
  • De omschrijving van de transactie
  • De IBAN van de betreffende rekening

Om problemen als deze in de toekomst te voorkomen, raden wij het aan om je ING-rekening via Ponto aan Moneybird te koppelen. De transacties worden dan vier keer per dag aan Moneybird doorgegeven en de koppeling via Ponto is stabieler dan de verouderde koppeling. Je kunt je verouderde koppeling eerst stopzetten en vervolgens de nieuwe koppeling maken. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren