Aanvullende bedrijfsgegevens
Om Moneybird Online Betaalmethoden te gebruiken, kan het voorkomen dat we aanvullende gegevens van je nodig hebben. Wanneer dit het geval is, wordt hierover een mail verstuurd. Door de informatie te verifiëren, kun je gebruik blijven maken van de functionaliteiten. De gegevens zullen eerst opnieuw geverifieerd moeten worden voordat er een uitbetaling kan plaatsvinden. Hierdoor kan het voorkomen dat we de uitbetaling vast moeten houden totdat de verificatie akkoord is.
Aanvullende bedrijfsgegevens
Wanneer we aanvullende UBO-gegevens nodig hebben, ontvangt de UBO daarover een mail. Wanneer we aanvullende informatie nodig hebben over je bedrijfsgegevens, ontvangt de eigenaar van de administratie daarover een mail.
Je kunt de gegevens aanpassen of een document uploaden via de link in de mail die je hebt gekregen of via Instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties
door op de bedrijfsgegevens te klikken. Je dient op de pagina eerst te controleren of de gegevens goed zijn ingevuld.
Als alle gegevens goed zijn ingevuld, kun je op ‘Bovenstaande gegevens zijn correct’ klikken, op de volgende pagina kan je vervolgens een document uploaden. Wanneer je gegevens aanpast voeren we automatisch een nieuwe verificatie uit. Het uploaden van een document is dan niet nodig.
Let erop dat de bedrijfsgegevens in het document dat je uploadt, gelijk zijn aan de gegevens die je daarvoor zelf hebt ingevuld. En dat de documenten voldoen aan het aangegeven bestandsformaat: JPEG, JPG, PNG (afmeting tussen 100 KB en 4 MB)of PDF (afmeting tussen 1 KB en 4 MB).
Het document voor verificatie wordt goedgekeurd
Het duurt gemiddeld twee werkdagen voordat een verificatie in behandeling wordt genomen. Je via Instellingen > Online betaalmethoden
zien of je uitbetalingen actief zijn. Via Instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties
bekijk je de laatste status van je verificatie.
Wanneer je via de link uit je e-mail een document hebt geüpload, krijg je te zien dat je verificaties wordt gecontroleerd.
Wanneer je document is goedgekeurd, zal je zien dat vanaf dat moment de uitbetalingen weer actief zijn.
Het document voor verificatie wordt niet goedgekeurd
Wanneer je een verkeerd document hebt geüpload, wordt dit ook weergegeven bij je gegevens. Je zal opnieuw een mail ontvangen om gegevens aan te vullen. Deze gegevens kun je ook in je administratie toevoegen via Instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties
door op het onderdeel te klikken en vervolgens en de gegevens te controleren. Als deze kloppen en je klikt weer op ‘Bovenstaande gegevens zijn correct’ dan kom je in het scherm terecht waar je indien nodig het benodigde document kunt uploaden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren