Aanvullende bedrijfsgegevens zijn afgekeurd

Als de aanvullende bedrijfsgegevens voor het gebruik van je Moneybird Betaalrekening of Moneybird Online betaalmethoden zijn afgekeurd, zal de eigenaar van de administratie opnieuw een mail ontvangen om gegevens aan te vullen. Deze gegevens kun je ook in je administratie toevoegen via Instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties door op het onderdeel te klikken en vervolgens en de gegevens te controleren. Als deze kloppen en je klikt weer op ‘Bovenstaande gegevens zijn correct’ dan kom je in het scherm terecht waar je indien nodig het benodigde document kunt uploaden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren