De aanvullende UBO-gegevens zijn afgekeurd

Als je aanvullende UBO-gegevens moet uploaden voor je Moneybird Betaalrekening of Moneybird Online Betaalmethoden, kunnen deze afgekeurd worden. Wanneer het document niet wordt geaccepteerd, tonen we de reden waarom het document niet is goedgekeurd bij het veld waar je het nieuwe document kan uploaden. Je zal dan opnieuw een mail ontvangen om gegevens aan te vullen. Deze gegevens kun je ook in je administratie toevoegen via Instellingen > Online betaalmethoden door op het onderdeel te klikken en vervolgens en de gegevens opnieuw goed te controleren. Als deze kloppen en je klikt op 'Bovenstaande gegevens zijn correct' dan kom je in het scherm terecht waar je indien nodig het benodigde document kunt uploaden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren