Administratie verwijderen tijdens proefperiode


Als je je administratie in Moneybird tijdens een proefperiode niet meer nodig hebt, zijn er twee mogelijkheden:

  1. Je kunt in het gratis pakket blijven, als je nog geen upgrade hebt doorgevoerd voor na je proefperiode hoef je hier niks voor te doen omdat je nu nog in je proefperiode zit. Heb je al wel een upgrade doorgevoerd voor na je proefperiode kun je deze annuleren door te kiezen voor het gratis pakket via Instellingen > Abonnement. In het gratis pakket blijven de gegevens van je administratie beschikbaar en je kunt nog beperkt nieuwe boekingen maken. In het gratis pakket kun je per maand maximaal 3 facturen, 3 inkomende documenten, 3 offertes en 10 transacties verwerken.

  2. Je kunt je administratie en gebruikersaccount volledig verwijderen. Dit kun je zelf doen via de knop met je accountnaam rechts bovenin je scherm via Gebruikersaccount > Jouw gegevens met het prullenbakje bovenaan de pagina. Na de bevestiging met je wachtwoord, wordt dit direct uitgevoerd. Je kunt dan niet meer inloggen op Moneybird. Als je al voor een betaald abonnement hebt gekozen voor na je proefperiode, wordt dat uiteraard automatisch geannuleerd. Let erop dat er een wettelijke bewaarplicht geldt voor de gegevens in je administratie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren