Herinneringen voor gebruik Moneybird abonnement


Per factuur voeren wij maximaal twee incasso-pogingen uit. Hiervoor ontvang je twee herinneringen ter informatie. Als er twee incasso-pogingen zijn uitgevoerd en allebei mislukken, zal er na de mislukt incasso-poging geen derde incasso plaatsvinden. Dus na de tweede herinnering, zal je zelf zorg moeten dragen voor de betaling. 

Dit kun je doen door de link in de herinnering te volgen. Of door in je Moneybird administratie via Instellingen > Abonnementsfacturen. Open de betreffende factuur, klik op de betaalknop en voer de betaling uit via één van de beschikbare betaalmethodes. De betaling wordt direct in onze administratie verwerkt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren