E-mail voor verificatie niet ontvangen


Het kan voorkomen dat je de e-mail voor het verifiëren van je e-mailadres niet ontvangt. Meestal wordt de e-mail vanuit Moneybird wel succesvol verzonden. Wat er na het afleveren met de e-mail gebeurt, is helaas niet zichtbaar voor ons. Je kunt het beste de volgende dingen controleren:

  1. Is de e-mail misschien als spam aangemerkt?
  2. De e-mail wordt verzonden vanaf het e-mailadres notifications@moneybird.com. Vanaf dit e-mailadres worden ook de dagelijkse updates van gebeurtenissen en doelen in je administratie verzonden en de verzendnotificaties van facturen/offertes worden ook vanaf dit e-mailadres verzonden. Heb je misschien een filter ingesteld waarmee deze e-mails in een aparte map worden gezet? Dan is de kans groot dat de aangevraagde e-mail ook in die map staat.

Als je de e-mail niet kunt terugvinden, kun je het beste het e-mailadres notifications@moneybird.com opslaan in je adresboek, zodat je mailprovider ook kan zien dat je dit e-mailadres vertrouwt, en daarna de e-mail nog een keer aanvragen in Moneybird.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren