Rekeningnummer verifiëren voor Moneybird Betaalrekening


Voor het aanmelden van de Moneybird Betaalrekening is het nodig het rekeningnummer nogmaals te verifiëren. De verificatie die je eerder gedaan hebt, was voor het gebruik in je account of wanneer je bijvoorbeeld gebruik maakte van Mollie. Voor de aanvraag van een Moneybird Betaalrekening moet het rekeningnummer hiervoor nogmaals geverifieerd worden. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Ga naar Instellingen > Vertrouwen & verificatie
  2. Klik op de oude verifcatie
  3. Verwijder deze door op het prullenbakje te klikken
  4. Voeg de verificatie opnieuw toe


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren