Onverwachts maandelijks limiet bereik


We krijgen wel eens vragen van gebruikers die nog niet hadden verwacht dat het maandelijks limiet van de te verwerken transacties bereikt is. De maand die gebruikt wordt voor het limiet van het aantal transacties dat je kunt verwerken is niet gelijk aan een kalendermaand, maar hangt af van de maand van je abonnement die ook op de facturen voor de abonnementskosten wordt vermeld. Via Instellingen > Abonnement kun je zien wanneer de maand bij jou begint en eindigt. Ook zie je hoeveel boekingen je in de huidige periode hebt gemaakt. 

Mocht je niet tot de volgende periode willen wachten, dan kun je altijd tussentijds je pakket upgraden via Instellingen > Abonnement. Als je kiest voor een groter pakket, dan gaat dat per direct in. Kies je op een later moment weer voor een kleiner pakket, dan gaat dat in aan het einde van de periode waarvoor de kosten al in rekening zijn gebracht, dit is maximaal een maand in de toekomst.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren