Btw-nummer kan niet geverifieerd worden


Als je in Moneybird de melding krijgt dat je btw-nummer niet geverifieerd kan worden, kan dit komen doordat het adres van het KVK-nummer een oud adres is. Als je bedrijf verhuisd is nadat je je KVK-nummer in Moneybird hebt geverifieerd, gaat dit niet goed. Bij de verificatie van je btw-nummer wordt er vergeleken met het adres dat bij je KVK-nummer is geverifieerd. Als je intussen verhuisd bent, wordt er nog vergeleken met je oude adres. Om dit op te lossen kun je de verificatie van je KVK-nummer opnieuw uitvoeren met je nieuwe adres:

  • Via Instellingen > Vertrouwen & verificatie klik je eerst op de regel met het geverifieerde KVK-nummer.
  • Op de volgende pagina kun je de oude verificatie verwijderen met het prullenbakje bovenaan. 
  • Daarna kun je een nieuwe verificatie voor je KVK-nummer starten, er wordt dan een nieuwe brief naar het nieuwe adres gestuurd.

Zodra je nieuwe adres via je KVK-nummer is geverifieerd, kun je verder met de verificatie van je btw-nummer.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren