Ik krijg onterecht een e-mail om mijn e-mailadres te bevestigen


Als je de e-mail met het onderwerp 'Bevestig je e-mailadres' krijgt van Moneybird, zorgt de e-mail ervoor dat niemand anders jouw e-mailadres in Moneybird kan misbruiken om zich voor te doen als jou.

Deze e-mail wordt gestuurd zodra iemand via Instellingen > Bedrijfsgegevens een e-mailadres invult dat nog niet bij zijn account bekend is. Het e-mailadres kan dan niet meteen opgeslagen worden. Eerst moet dan de link uit de bevestigingse-mail gebruikt worden. Als iemand anders (al dan niet per ongeluk) jouw e-mailadres invult, kan hij of zij het e-mailadres niet opslaan. Diegene krijgt de e-mail met de link namelijk niet zelf toegestuurd. Je e-mailadres kan dus niet door iemand anders gebruikt worden om facturen of offertes te versturen vanuit Moneybird. 

Ben je helemaal geen Moneybird gebruiker? Ook dan geldt dat jouw e-mailadres niet zomaar gebruikt kan worden als login of voor verdere communicatie. Dit kan alleen als jij dat bevestigt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren