Moneybird Expert - Jouw klant kan geen review achterlaten


We houden als richtlijn aan dat je als Moneybird Expert minstens drie maanden geleden voor het eerst moet zijn ingelogd om een review te kunnen ontvangen. Als jouw klant geen review achter kan laten, is jouw eerste inlegmoment vermoedelijk korter dan drie maanden geleden. Het gaat dan om het account dat hoort bij jouw expertpagina. 

We kiezen bewust die termijn, omdat we denken dat een gebruiker pas dan echt iets kan vertellen over de samenwerking: je hebt in die periode verschillende werkzaamheden verricht die de gebruiker een compleet beeld geeft van jouw competenties. Ondanks dat jullie misschien al langer samenwerken, zal jouw klant dus nog even moeten wachten voordat hij of zij een review kan achterlaten.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren