NS-record instellen lukt niet


Voor het verzenden van e-mails vanuit Moneybird vanaf je eigen domein, is het type NS het benodigde type voor onze instellingen. Hiermee beheren wij een speciaal subdomein op jouw domein. Vanaf dit subdomein versturen we alle e-mails vanuit Moneybird en beheren we automatisch de goede DNS instellingen voor goede e-mail afhandeling. 

Als het instellen van een NS record niet lukt, kun je contact opnemen met je hostingprovider en kunnen zij dit handmatig voor je instellen. Als je hostingprovider aangeeft dat het instellen van een NS record niet wordt ondersteund, dan kun je helaas geen gebruik maken van deze functionaliteit van Moneybird.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren