(Inkoop)facturen en bonnen als betaald registreren zonder banktransacties


Ook als je (nog) geen banktransacties in je administratie verwerkt, kun je een (inkoop)factuur of bon als betaald registreren. Dit kun je doen via de optie Registreer betaling > Markeer als betaald zonder bewijs. Op het moment dat je op deze manier een document als betaald registreert is er nog geen bewijs aanwezig in de vorm van een transactie. Let wel op dat je boekhouding dan niet compleet is in Moneybird. Doordat er geen bewijs is van de betaling, ontstaan er te rubriceren bedragen op je balans.

Als je op een later moment alsnog de banktransactie koppelt, dan wordt deze handmatige registratie weer vervangen.

Bij het verwerken van bon kun je ook de optie 'Na het opslaan van deze bon direct de betaling registreren.' aanvinken. Via deze optie kun je na het aanmaken van een bonnetje, direct de juiste betalingsoptie selecteren. Er zijn verschillende mogelijkheden om in Moneybird een betalingen te registreren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren