Leesbevestiging instellen voor de e-mails naar klanten


In Moneybird zijn er geen mogelijkheden om een leesbevestiging aan de ontvanger te vragen. Wanneer je een factuur per e-mail stuurt, wordt er altijd een PDF van de factuur bijgevoegd en daarvan kunnen wij nooit controleren of die wel of niet bekeken is.

Voor de e-mail zelf zou een leesbevestiging wel mogelijk zijn, maar die zijn in principe niet heel betrouwbaar. De ontvanger kan namelijk altijd in zijn e-mailprogramma aangeven dat er geen leesbevestiging verstuurd moet worden, waardoor je alsnog niet weet of de e-mail wel of niet gelezen is. Daarom hebben we er voor gekozen dit niet te ondersteunen.

Wanneer een e-mail helemaal niet afgeleverd kan worden, bijvoorbeeld doordat je een typefout in het e-mailadres hebt gemaakt of het e-mailadres niet bestaat, krijg je daar een melding van. Moneybird zet dan een taak voor je klaar bij de betreffende factuur.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren