E-mail vanaf @delivery.moneybird.com in spam


Een e-mail kan om talloze redenen in de spambox terechtkomen, bijvoorbeeld een bepaald woord dat in de e-mail staat of het feit dat er een bijlage bij de e-mail zit. Bij ander e-mail providers dan Hotmail, Outlook of Office 365 zijn er drie dingen die mogelijk kunnen helpen:

  1. Vraag aan je klant of hij jouw e-mailadres en het domein 'deliver.moneybird.com' op de lijst met veilige afzenders wil zetten. 
  2. Vraag aan je klant of hij de e-mail steeds handmatig kan verplaatsen naar de inbox en markeren als 'geen spam'. De spamfilter kan hier na verloop van tijd van leren. 
  3. Vraag je klant om een klacht in te dienen bij zijn e-mailprovider en hen te verzoeken de spamfilters beter in te stellen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren