Factuur kan niet worden meegenomen in incassobatch


Het kan voorkomen dat een factuur niet kan worden meegenomen in een incassobatch. Een mogelijke oorzaak kan zijn dat het contact is gewijzigd nádat de factuur is verzonden. Op het moment van het verzenden van de factuur legt Moneybird de contactgegevens vast die op dat moment gelden.

Om de factuur alsnog in een incassobatch mee te nemen, kun je de contactgegevens bij de factuur updaten door de volgende stappen te volgen:

  1. Open de factuur
  2. Klik op het klantadres en op 'ga door met bewerken'
  3. In het volgende scherm zie je de melding 'De adresgegevens op deze factuur zijn van 'datum + tijdstip'. Het contact is op 'datum + tijdstip' aangepast. Wil je de adresgegevens bijwerken? Ja, werk de adresgegevens bij.' 
  4. Klik op 'bijwerken'.

De ge-update contactgegevens zijn daarmee actief geworden en als je nu een incassobatch gaat aanmaken, wordt deze daar ook in meegenomen. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren